Verkkokaupan perustaminen

Verkkokaupan käytettävyys, nopeus ja luotettavuus ovat ensisijaisen tärkeitä hyvän käyttäjäkokemuksen ja toimivan verkkoliiketoiminnan kannalta.

Vähintään yhtä tärkeässä roolissa on verkkokaupan integraatiot yrityksen taustajärjestelmiin. Mitä enemmän verkkokaupan tilaus–toimitus-prosessia on mahdollista automatisoida, sitä enemmän säästyy aikaa muuhun liiketoimintaan.

Verkkokaupan käytettävyys vaikuttaa suoraan myyntimääriin

Verkkokaupan käytettävyys on äärimmäisen tärkeä ostoprosessin kannalta. Mitä vähemmän potentiaalisella ostajalla on pohdittavaa ja mitä helpompaa ostosten tekeminen on, sitä enemmän tulee kauppaa.

40% of people abandon a website that takes more than 3 seconds to load.
- Kissmetrics Blog
 

Houkutteleva käyttöliittymä yhdessä responsiivisen toteutuksen kanssa antaa luotettavan kuvan verkkopalvelusta. Toimiva verkkokauppa on tyylikkyytensä lisäksi nopea!

Analytiikat antavat tärkeää tietoa ostoprosessista

Verkkokaupalle asetettujen tavoitteiden mittaus on erittäin tärkeää. Parhaassa tapauksessa huolellisesti laaditut KPI:t auttavat kauppiasta tekemään strategisesti järkeviä päätöksiä verkkoliiketoiminnan kehittämiseksi.

Analytiikkatietojen avulla kauppiaan on mahdollista ymmärtää, mitkä digitaalisen markkinoinnin keinot ovat tehonneet ja mitkä vaativat tarkempaa huomiota.

Vaativat toteutukset

Olemme toteuttaneet vuosien aikana useita erilaisia verkkokauppoja, joihin on liittynyt jotain perinteistä verkkokauppaa haastavampaa. Rahaa toteuttamiemme kauppojen kautta on kulkenut miljoonia euroja.

Esimerkkejä toteuttamistamme verkkokaupoista

  • 1 Eettisiä lahjoja myyvät kaupat
    Eettiset lahjat tarkoittavat virtuaalisia lahjoja, joiden tuotto menee hyväntekeväisyyteen. Lahjan saajalle voi lähteä esimerkiksi sähköpostikortti, jossa kerrotaan avun käyttötavasta.

  • 2 Kurssien ja koulutusten myynti
    Olemme toteuttaneet verkkokauppoja kurssien ja koulutusten myyntiin.  Asiakas varaa ja maksaa paikan kurssille

  • 3Digitaalisen aineiston myynti
    Olemme tehneet verkkokauppoja, joissa myydään PDF-tiedostoja tai MP3-tiedostoja. Ostaja maksaa tuotteen verkkopankkitunnuksillaan ja maksun jälkeen pääsee lataamaan ostoksensa tietokoneelleen tai kännykälleen.

  • 4 Tukkukauppa
    Verkkokauppatuotteemme toimii hyvin myös tukkukaupassa, jossa verkkokaupalle asetettavat vaatimukset eroavat normaalista kuluttajaverkkokaupasta.

  • 5 Perinteiset verkkokaupat
    Räätälöityjen kauppojen lisäksi olemme tehneet myös kuluttajille suunnattuja, perinteisiä verkkokauppoja.

Valitse meidät jos

  • 1 Verkkokauppasi tarvitsee räätälöitäviä erityisominaisuuksia

  • 2Verkkokauppa pitää integroida muihin järjestelmiin

  • 3 Haluat samaan järjestelmään muut verkkopalvelut

Ota yhteyttä

Toni Hintikka

Toni Hintikka,
asiantuntija

 

69%

35–44 -vuotiaista on ostanut verkosta viimeisen 3 kuukauden aikana.


46%

suomalaisista on ostanut viimeisen 3 kuukauden aikana jotain verkosta. (Lähde: Tilastokeskus, 2015)