Beamex

Beamexin verkkopalvelu-uudistus oli lähtölaukaus paremmille tuloksille verkossa. Sivustoa aktiivisesti kehittämällä Beamex on pystynyt moninkertaistamaan liidien määrän.

Optimointi ja markkinoinnin automaatio tuovat mitattavaa hyötyä

Beamex on suomalaisjohtoinen, kansainvälinen teollisuuslaitosten kalibrointi- ja mittauslaitteita valmistava yritys. 80 maassa toimivalla yrityksellä on laajat markkinat ympäri maailman.

Valu toteutti Beamexille uudistetun verkkosivuston, jota yritys käyttää maailmanlaajuisesti. Beamexin suurimpia tarpeita uudistukselle oli hakukonenäkyvyyden ja sitä kautta konversioiden parantaminen. WordPressillä rakennettuun uuteen sivustoon liitettiin myös markkinoinnin automaatiojärjestelmä Hubspot, jonka avulla käyttäjien toiminnan seuraaminen ja liidien kerääminen helpottuivat merkittävästi. Hubspotin käyttöönotosta huolehti projektissa Advanced B2B.

"Olemme ottaneet ison harppauksen hakukonenäkyvyydessä ja konversioiden lisääntymisessä. Uudistus on tuottanut meille konkreettista, mitattavaa hyötyä."

~ Villy Lindfelt, markkinointi- ja lakiasioiden johtaja, Beamex

Beamexin verkkosivusto kannettavan näytöllä

Ketterästi uudistukseen

Beamexin verkkosivustouudistuksessa käytettin ketterää projektimallia, joka teki työskentelystä joustavaa ja antoi asiakkaalle laajat vaikutusmahdollisuudet työhön läpi projektin. Valun projektijohtaja Martti Typpö näkee ketterässä mallissa huomattavia etuja sekä asiakkaalle että toimittajalle.

– Mallissa asiakas pystyy hallitsemaan ajankäyttöä, koska jokaisen työvaiheen tarpeet sovitaan projektin edetessä nippu kerrallaan. Malli edellyttää aktiivisuutta puolin ja toisin, mutta juuri aktiivinen yhteistyö takaa joustavan etenemisen, Typpö toteaa.

Kiinnostuitko?

Yhteydenotto

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Ota yhteyttä, niin kerromme lisää palveluistamme!

Juha Mattila

Juha Mattila / Myyntijohtaja

juha.mattila@valu.fi / 010 4235 403