Kehuttu asiakaspalvelutiimi on valmiina auttamaan sinua ja kollegoitasi - Soita puhelinnumeroon 010 4235 400 tai lähetä sähköpostia tuki@valu.fi

Nopea asiakastuki

Käsittelemme jokaisen yhteydenoton huolellisesti

Asiakastukeemme tulevat yhteydenotot vaativat nopeaa reagointia ja tukipalvelun ytimessä onkin pyrkimys ratkaista tilanne mahdollisimman tehokkaasti. Jokainen yhteydenotto on yksilöllinen ja tästä syystä asiakastukipäällikkö arvioi aina tiketin kiireellisyyden sekä ohjaa tiketin henkilölle, joka on sopivin ratkaisemaan tilanteen.

Tikettipohjainen järjestelmä mahdollistaa yhteydenottojen seurannan tehokkaasti. Jokainen yhteydenotto kirjautuu järjestelmäämme ja seuraamme tarkasti, mihin aiheisiin yhteydenotot liittyvät. Kerätyn datan avulla kehitämme niin asiakaspalvelua kuin verkkosivustoihin liittyviä ratkaisuja paremmiksi.

"Tahdon tässä samalla ilmaista kiitokseni nopeasta ja auttavaisesta asenteesta Valun tukipalveluissa, jokaisessa tilanteessa."

~ Camilla Stenvall, Loviisan kaupunki

Älykäs palveluiden seuranta osana tukipalvelua

Henkilökohtainen asiakastuki on vain yksi osa palvelukokonaisuutta. Valu on kehittänyt saumattoman ylläpidon tueksi joukon älykkäitä, automatiikkaa hyödyntäviä ratkaisuja, joiden avulla asiakastukitiimi saa välittömästi tiedon, jos verkkosivuston toiminnassa on ongelmia.

Jos kriittinen ongelma ilmaantuu sovitun asiakastukiajan ulkopuolella, tarvittaessa kokoamme nopean toiminnan joukot, jotka ratkaisevat kriittiset ongelmat ympäri vuorokauden.

"Olen erittäin tyytyväinen palveluun ja sen laatuun."

~ Raija Rinttilä, Vapo

Asiakaspalaute ja kerätty data ohjaa toiminnan kehittämistä

Seuraamme tarkasti, mistä syistä asiakastukeemme otetaan yhteyttä. Pyrimme aktiivisesti tunnistamaan toistuvia ongelmakohtia ja eliminoimaan potentiaaliset tulevaisuuden ongelmatilanteet. Keräämme tietoa esimerkiksi keskimääräisistä korjaustoimenpiteiden läpimenoajoista, minkä avulla osaamme resursoida riittävästi kehittäjiä asiakastuen hoitoon.

Asiakaspalaute on meille tärkeää ja kartoitammekin vuosittain NPS-mittausten avulla asiakkaidemme halukkuutta suositella Valua ystäville tai kollegoille. Keväällä 2019 tehdyssä mittauksessa tulos oli 76.

"Osaaminen on asiantuntevaa ja monipuolista. Erityiskiitos hyvästä ja nopeasta asiakastuesta! Olemme täysin tyytyväisiä yhteistyöhön!"

~ Liikunnan ja kansanterveyden edistämissäätiö LIKES

Kysy lisää!

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Vesa Lehtinen / Asiakkuusjohtaja

vesa.lehtinen@valu.fi / 041 5054634