Verkkokaupan käytettävyys vaikuttaa suoraan myyntimääriin
Verkkokaupan käytettävyys on äärimmäisen tärkeä ostoprosessin kannalta. Mitä vähemmän potentiaalisella ostajalla on pohdittavaa ja mitä helpompaa ostosten tekeminen on, sitä enemmän tulee kauppaa.
Houkutteleva käyttöliittymä yhdessä responsiivisen toteutuksen kanssa antaa luotettavan kuvan verkkopalvelusta. Toimiva verkkokauppa on tyylikkyytensä lisäksi nopea!
Analytiikat antavat tärkeää tietoa ostoprosessista
Verkkokaupalle asetettujen tavoitteiden mittaus on erittäin tärkeää. Parhaassa tapauksessa huolellisesti laaditut KPI:t auttavat kauppiasta tekemään strategisesti järkeviä päätöksiä verkkoliiketoiminnan kehittämiseksi.
Analytiikkatietojen avulla kauppiaan on mahdollista ymmärtää, mitkä digitaalisen markkinoinnin keinot ovat tehonneet ja mitkä vaativat tarkempaa huomiota.
Toteuttamiamme verkkokauppoja
-
#Eettisiä lahjoja myyvät kaupat
Eettiset lahjat tarkoittavat virtuaalisia lahjoja, joiden tuotto menee hyväntekeväisyyteen. Lahjan saajalle voi lähteä esimerkiksi sähköpostikortti, jossa kerrotaan avun käyttötavasta.
-
#Kurssien ja koulutusten myynti
Olemme toteuttaneet verkkokauppoja kurssien ja koulutusten myyntiin. Asiakas varaa ja maksaa paikan kurssille. Valu tarjoaa verkkokurssijärjestelmille alustan, johon on mahdollista liittää myös verkkokauppaominaisuudet.
-
#Digitaalisen aineiston myynti
Olemme tehneet verkkokauppoja, joissa myydään PDF-tiedostoja tai MP3-tiedostoja. Ostaja maksaa tuotteen verkkopankkitunnuksillaan ja maksun jälkeen pääsee lataamaan ostoksensa tietokoneelleen tai kännykälleen.
-
#Kuluttajaverkkokaupat
Olemme toteuttaneet kuluttajille suunnattuja verkkokauppoja, kuten sisustustuote- ja kirjakauppoja.
Ota yhteyttä!

Juha Mattila / Sales Director
juha.mattila@valu.fi / 050 524 1846