Uutiset ja artikkelit

Valun uudet Account Managerit Lauri Alppisara ja Outi Soikkeli

~ Taina Hämäläinen, 3 vuotta sitten

#tiedote
Outi Soikkeli ja Lauri Alppisara

Valun asiakkuustiimi sai 1.9. tuplavahvistuksen, kun Lauri Alppisara ja Outi Soikkeli aloittivat Account Managerin tehtävissä. 

Laurilla on noin 10 vuoden kokemus asiakaslähtöisestä IT-palvelukehityksestä, projektien- ja asiakkuuksien hallinnasta ja liiketoiminnan tarpeiden muuttamisesta IT-ratkaisuiksi. Laurin koulutustaustana on kauppatieteiden maisterin tutkinto Jyväskylän yliopistosta, pääaineena tietojärjestelmätiede.

Outilla on kansainvälisen markkinoinnin maisteritutkinto Lappeenrannan teknillisestä yliopistosta. Hänellä on yli 10 vuoden työkokemus markkinoinnin ja myynnin kehittämisestä, konseptisuunnittelusta ja projektinhallinnasta.

- Valun näytöt vaativista WordPress-toteutuksista, erittäin korkea asiakastyytyväisyys ja samalla myös tyytyväiset työntekijät saivat minut hakeutumaan Valulle, toteaa Lauri. Hän uskoo, että laaja-alainen panostus tuotekehitykseen, innovaatiokulttuurin vaaliminen ja nopea kyky reagoida asiakastarpeisiin varmistavat Valun palveluiden ja tuotteiden olevan erittäin kysyttyjä myös jatkossa. 

Lauri lähtee erittäin motivoituneena mukaan Valun tiimiin, ja odottaa pääsevänsä nopeasti mukaan toimittamaan maailmanluokan WordPress-toteutuksia nykyisille ja uusille asiakkaille.

Valun toimitusjohtaja Vesa Lehtinen uskoo, että Laurin pitkä kokemus asiakaslähtöisestä palvelukehityksestä tulee auttamaan Valua löytämään uusia näkökulmia ja kehittämään ratkaisuja entistäkin laadukkaampien verkkototeutusten tekemiseen.

Outi hakeutui Valulle melko lyhyellä pohdinnalla ja harkinnalla. - Haastattelussa Valu kuitenkin vaikutti juuri sellaiselta paikalta, jossa pääsisin kehittämään ja syventämään omaa jo olemassa olevaa osaamistani etenkin verkkosivustojen, digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämisen, asiakkuudenhallinnan ja projektityöskentelyn parissa, kertoo Outi.

Outin päätavoite on haastaa asiakkaita ja myös valulaisia itseään siitä, miksi verkkopalveluita ylipäätään tehdään ja mitä merkitystä kullakin ominaisuudella ja elementillä on siihen, miten ihminen ruudun takana toimii tai miettii. Outi on valmis ottamaan siivua Valun oman markkinoinnin kehittämisestä ja myös UX-suunnittelu siintää tulevaisuuden haaveena.

Vesa Lehtisen odotusten mukaan Outin mainostoimistokokemus tuo Valulle tuoretta näkemystä markkinointiin, viestintään sekä asiakaskeskeiseen ja ihmisläheiseen tekemiseen esimerkiksi palvelumuotoilun keinoin.

 

Taina Hämäläinen

Taina Hämäläinen